Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Зейналова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Зейналова Т. Форми інтеграції навчально-виробничого процесу з технологіями виробництва [Електронний ресурс] / Т. Зейналова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_14 Розглянуто основне призначення професійно-технічної освіти у відповідності до державного курсу розвитку освіти. Розкрито сутність виробничого навчання та чинники ефективності професійної самореалізації. Сформульовано принципи навчання та розвитку особистості шляхом традиційних та інноваційних технологій. Охарактеризовано методи виробничого навчання: словесний, практичний, репродуктивний, частково-пошуковий. Висвітлено основні цілі сучасної професійної освіти та інноваційні педагогічні технології їх досягнення. Розглянуто педагогічний потенціал проблемного навчання та майстер-клас як форму спілкування у практиці виробничого навчання. Описано досвід узгодження навчальних програм із вимогами ринку праці на прикладі Дніпропетровського центру професійної освіти. Досліджено роль перед випускної практики у формуванні компетентності студентів у виробничих процесах за фахом.Определено основное назначение профессионально-технического образования в соответствии с государственным курсом развития образования. Раскрыта сущность производственного обучения и факторы эффективности профессиональной самореализации. Сформулированы принципы обучения и развития личности путем традиционных и инновационных технологий. Охарактеризованы методы производственного обучения: словесный, практический, репродуктивный, частично-поисковый. Освещены основные цели современного профессионального образования и инновационные педагогические технологии их достижения. Рассмотрены педагогический потенциал проблемного обучения и мастер-класс как форма общения в практике производственного обучения. Описан опыт согласования учебных программ с требованиями рынка труда на примере Днепропетровского центра профессионального образования. Исследована роль предвыпускной практики в формировании компетентности студентов в производственных процессах по специальности.Determined is the main purpose of vocational education in accordance with the public policy of education. Disclosed is the essence of apprenticeship and vocational self-efficacy factors. Formulated are the principles of learning and personal development through traditional and innovative technologies. Characterized are the methods of industrial training: verbal, practical, reproduction, partly retrieval. Elucidated are the basic goals of modern vocational education and innovative educational technology to achieve them. Considered are the pedagogical potential of problem-based learning and workshop as a form of communication in the practice of industrial training. Described is the experience of coordination of training programs with the requirements of the labor market as an example of Dnepropetrovsk center of vocational education. Investigated is the role of final practice before the formation competence of students in productions by profession.
| 2. |
Зейналова Т. К. Вопросы семейно-брачных отношений в творчестве Джалила Мамедкулизаде [Електронний ресурс] / Т. К. Зейналова // Європейські перспективи. - 2014. - № 5. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evpe_2014_5_14
| 3. |
Зейналова Т. А. Особенности образования зоонимов в азербайджанском языке [Електронний ресурс] / Т. А. Зейналова // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. - 2017. - Т. 20, № 1. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2017_20_1_10
|
|
|